Obraz ma cel informacyjny.

Narzędzie Google Ads – czym jest i jakie są jej zalety?

Google Ads, wcześniej znane jako Google AdWords, to potężne narzędzie reklamowe. Wykorzystywane przez firmy do docierania do potencjalnych klientów w internecie. Dzięki Google Ads możesz dać o sobie znać swoim klientom z różnych zakątków Polski i szybko zwiększyć sprzedaż. W Google Ads płaci się tylko za wyniki, czyli za m.in. kliknięcie reklamy. Pozwala Ci to tym samym monitorować przebieg  i skuteczność każdej wdrożonej kampanii.

Co to jest reklama Google Ads?

Google Ads to internetowy system reklamowy, stworzony przez Google już ponad 20 lat temu, w 2000 roku! Nazwą Google Ads posługujemy się jednak dopiero od 2018 roku.

Google Ads umożliwia firmom tworzenie i wyświetlanie reklam. W sieci Google, która obejmuje witryny takie jak wyszukiwarka Google, YouTube i inne strony partnerskie. Dzięki Google Ads możesz docierać do potencjalnych klientów za pomocą reklam w wyszukiwarce. Opartych na powiązanych ze swoją branżą i istotnych dla niej słowach kluczowych, reklam displayowych, reklam wideo i reklam produktowych. Podobnie jak w przypadku pozycjonowania, działania te mają doprowadzić do wzrostu Twoich zasięgów i sprzedaży.

Jak działają reklamy Google Ads?

Google Ads pozwala firmom trafiać ze swoją ofertą do użytkowników naprawdę zainteresowanych ich produktami lub usługami. W Google Ads samodzielnie określasz, na jakie słowa kluczowe chcesz kierować swoje reklamy. Jaki będą mieć one zasięg (lokalny lub globalny), jaki ma być ich cel, a także, do jakiej grupy odbiorców powinny dotrzeć, z uwzględnieniem danych demograficznych takich jak wiek i płeć. Samodzielnie ustalasz ponadto swój miesięczny budżet i nie wydajesz więcej, niż zostało to wskazane. Jak zaznaczyliśmy już we wstępie – płacisz tu tylko za wyniki (kliknięcie reklamy lub konwersję) co pozwala na lepsze zarządzanie całą kampanią.

Reklamy Google Ads wyświetlają się dokładnie wtedy, gdy użytkownicy wyszukują w internecie usług lub produktów podobnych do tych, jakie oferujesz. Dzięki temu, że reklamy płatne pojawiają się na samej górze wyników wyszukiwania (nad wyszukiwaniami organicznymi), od razu przykuwają uwagę!

Chcesz utworzyć swoją pierwszą kampanię? Skorzystaj z kompleksowego poradnika Google Ads!

Jakie są zalety reklam Google Ads?

Google Ads to potężna i uwielbiana przez zdecydowaną większość przedsiębiorców platforma reklamowa, która pomaga firmom zaistnieć w Internecie.

Uruchamiając kampanię Google Ads:

  • uzyskujesz większą liczbę wejść na stronę – nie są to jednak przypadkowi użytkownicy, a wartościowi klienci, którzy trafili na Twoją stronę po uprzednim wpisaniu w wyszukiwarkę zapytania powiązanego z Twoją ofertą;
  • zwiększasz sprzedaż swoich produktów lub usług;
  • uzyskujesz większą liczbę połączeń telefonicznych lub zapytań o ofertę;
  • budujesz świadomość i zasięgi marki w internecie.

Do zalet Google Ads należy również to, że cała platforma jest łatwa w użyciu i umożliwia firmom kierowanie reklam do określonej grupy odbiorców, z uwzględnieniem różnych, spersonalizowanych kryteriów. Indywidualnie ustalony budżet, płacenie tylko za wyniki, a także możliwość śledzenia skuteczności swoich reklam i w razie potrzeby wprowadzania poprawek sprawiają, że ​​jest to niezwykle skuteczny i wydajny sposób reklamowania się online.

 

 

 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *