Blog

5 najważniejszych działań SEO dla sklepu internetowego
Jeśli prowadzisz własny sklep internetowy, zdecydowanie wcześniej niż później warto zainteresować się jego pozycjonowaniem, a więc działaniami, które pomogą Ci zwiększyć widoczność witryny w wyszukiwarce,

Co to jest plik robots.txt?
Na etapie tworzenia strony internetowej możesz zetknąć się z pojęciem „pliku robots.txt”. Jest on doskonale znany wszystkim webmasterom. To właśnie za jego pomocą możliwe staje

Porzucony koszyk w sklepie internetowym – co dalej?
Jeśli prowadzisz własny sklep internetowy, prędzej czy później możesz zetknąć się ze zjawiskiem porzuconego koszyka. W sytuacji, gdy przytrafia się to często, powinno być to

Hosting strony internetowej – dlaczego jest ważny?
Tak jak prowadzenie własnej firmy wymaga posiadania określonej, fizycznej siedziby (lokalizacji), tak również takiego miejsca, tym jednak razem w sieci, będzie potrzebować Twoja strona internetowa.

Google Moja Firma – jak znaleźć się na mapach Google?
Jeśli rozwijasz biznes w Internecie, poza stroną internetową, warto zadbać także o to, aby Twoja firma pojawiała się na mapach Google. Jest to szczególnie ważne,

Jak wykorzystać Google Trends w biznesie?
Google Trends to kolejne z darmowych narzędzi dostarczanych przez Google, w którym sprawdzisz, czego szukają internauci na całym świecie! Jeśli jednak interesuje Cię tylko Polska

Google Search Console – co to za platforma?
Google Search Console to nieocenione narzędzie dla każdego, kto próbuje zoptymalizować swoją stronę internetową pod kątem rankingów w wyszukiwarkach. Zawiera szczegółowe informacje o tym, jak

Indeksacja stron internetowych – co to jest i na czym polega?
Samo utworzenie strony internetowej i umieszczenie jej na serwerze nie sprawi, że będzie ona pojawiać się w wyszukiwarce Google. Aby tak się stało, Twoja witryna

Narzędzie Google Ads – czym jest i jakie są jej zalety?
Google Ads, wcześniej znane jako Google AdWords, to potężne narzędzie reklamowe. Wykorzystywane przez firmy do docierania do potencjalnych klientów w internecie. Dzięki Google Ads możesz

Pozycjonowanie: linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne
Linkowanie to jeden z najważniejszych aspektów skutecznego pozycjonowania, bez względu na to, z jaką stroną mamy do czynienia. Mówiąc o linkowaniu, możemy wyróżnić linkowanie wewnętrzne

Jak poprawić konwersję w sklepie internetowym?
Najbardziej pożądanym przez właścicieli e-commerce zachowaniem użytkowników wchodzących na stronę jest oczywiście dokonanie przez nich zakupów. Nie zawsze tak się jednak dzieje. Jeśli obserwujesz, że

Od czego zacząć promocję marki w sieci? Twoja grupa docelowa
W kontekście prowadzenia własnego biznesu w Internecie, działań marketingowych, jak również pozycjonowania stron wiele, a właściwie to nieustannie mówi się o grupie docelowej. Nie da