Blog

Jak stworzyć grafikę na stronę internetową?
Projektowanie szaty graficznej stanowi jeden z kluczowych etapów tworzenia każdej strony internetowej. Na szatę graficzną składa się wiele elementów, takich jak kolorystyka, czcionka, logo, zdjęcia,

7 wskazówek, jak poprawić ranking SEO swojej witryny
Optymalizację strony internetowej pod kątem wyszukiwarek (SEO) wykonuje się po to, by poprawić jej widoczność w wynikach wyszukiwania. A jak powszechnie wiadomo, im wyższa pozycja

5 korzyści z posiadania własnego sklepu internetowego
Sprzedaż w Internecie stworzyła przed przedsiębiorcami w Polsce i na całym świecie niewyobrażalne możliwości. Posiadanie własnego e-commerce wiąże się z szeregiem korzyści nie tylko dla

Jak działa wtyczka WooCommerce?
WooCommerce to niezwykle popularna i łatwa w użyciu wtyczka e-commerce dla systemu WordPress. Stanowi potężne narzędzie do stworzenia sklepu internetowego, który zaspokoi wszystkie Twoje potrzeby.

Sklep internetowy PrestaShop i związane z nim wydatki
Koszt założenia sklepu internetowego z wykorzystaniem oprogramowania PrestaShop może się znacznie różnić w zależności od wybranych usług. Chociaż co do zasady korzystanie z tej platformy

Kolory na stronie internetowej – jak je wybrać?
Kolorystyka strony internetowej nigdy nie powinna być przypadkowa. Nie możesz kierować się tu tylko swoim gustem, czy estetyką, a przede wszystkim celowością. Miej świadomość, że

Jak przyspieszyć czas ładowania strony? 7 sposobów
Czas, w jaki ładuje się Twoja strona to niezwykle istotny parametr każdej witryny. Musisz wiedzieć, że długo wczytujące się strony uzyskują mniejszą konwersję. Jest to

Marketplace – co to takiego? Czy warto?
Czy wiesz, że chcąc zacząć sprzedawać w sieci, nie musisz od razu uruchamiać własnego sklepu online? Wiele osób na początku swojej działalności wybiera właśnie tytułowy

Http a https – co je różni?
Http i https to dwa protokoły internetowe używane do przesyłania danych między klientem a serwerem. Są jedną z integralnych części każdego adresu URL, stąd też

Błąd 403 – co musisz o nim wiedzieć?
Błąd 403 to jeden z najpowszechniejszych rodzajów błędu, który może wystąpić po stronie użytkownika. Należy on do grupy kodów 4xx, wskazujących na błędy aplikacji klienta. Co

Błąd 500 – co to jest?
Sytuacje, w których na ekranach naszych komputerów pojawia się komunikat o błędzie (ang. error), nie są wcale rzadkością. Większość osób nie zdaje sobie jednak sprawy

Grafika strony internetowej – jak zoptymalizować ją pod SEO?
Grafika na stronie internetowej odpowiada nie tylko za wrażenia estetyczne, czy to, że Twoja witryna zapada w pamięci i wyróżnia się na tle konkurencji. Często